Ahad, 2 Mei 2010

Provokasi

Provokasi semakin berterusan dari musuh-musuh Islam dan kini semakin meningkat dengan ketara. Mereka mula mahu melindungi keganasan-keganasan yang mereka lakukan di Iraq dan Afghanistan dan lain-lain negara dengan menghasilkan filem-filem dokumentari berbentuk manipulasi maklumat demi memberi gambaran buruk-seburuknya tentang Islam. Tiada yang baik melainkan yang jahat-jahat sahaja. Seolah-olah lahir seorang Islam adalah satu kejahatan.




Aku menjangka ini juga adalah satu bentuk strategi untuk membangkitkan bahang perang dunia ketiga iaitu perang besar di antara umat Islam dan para satanist (penyembah syaitan: Illuminati, Freemason, dajjal?dll) yang dikatakan bakal tercetus 2012 atau 2013. Segala bentuk provokasi ini adalah bertujuan untuk membina semangat anti-Islam dan islamophobia di kalangan para masyarakat dunia untuk dijadikan satu justifikasi perang ke atas umat Islam. Sila klik link ini.

Aku tidak mahu mengatakan ini adalah dongeng mahupun ini adalah kebenaran. Tetapi bagi aku ia tidak mustahil. Tanda-tandanya semakin lama semakin jelas. Kalau ia tidak berlaku, adakah kita mahu menarik nafas lega? Kalau ia benar-benar berlaku, apakah persediaan kita sekarang? Yang paling utama bagaimana persediaan iman kita? Ingatlah, dajjal akan datang kepada kita dengan membawa syurga dan neraka. Apa yang dibawanya syurga itu sebenarnya adalah neraka, dan apa yang dibawanya sebagai neraka itu sebenarnya adalah syurga. Wallahualam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan