Jumaat, 8 Jun 2012

Hampeh hang Ace!

Hang memang hampeh. Memang nak kena dengan aku. Dulu aku gagah main CnC saja tanpa mempedulikan CoD MW. Hang jugak yang menjebakkan aku dalam ketagihan CoD dah tak pasal-pasal aku terlekat kat dua game lan serentak. Dan dalam masa yang sama aku menahan segala godaan-godaan yang menghasut aku untuk terlibat dalam penyakit DotA. Alhamdulilah aku berjaya. Jadi fulusku hanya mengalir untuk kedua-dua dadah itu sahaja.

Kemudian aku terjebak pula dengan satu lagi penyakit yang akan memakan masa dan duit aku, blogging. Tidak mengapa, itu aku maafkan hang kerana penyakit ini aku sendiri yang cari. Kemudian hang buat hal lagi, dan kali ini hasutan durjana hang dengan budak UIA tu telah berjaya menyebabkan aku dengan rela hati terjebak dalam wabak LoL.  Aduhai, terbang la lagi fulusku.


P/s: Siapa-siapa ada join livechess.com, add la aku. Boleh kita bertanding strategi di atas papan catur.

2 ulasan:

  1. baik main dota dari lol . 1. lol pun amik style dota tp dota dah lama dan lebih stabil . 2 . dari segi grafik jangan risau sebab dota 2 bakal dilancarkan oficially tak lama lagi dan gambar memang tak terdanding bagi lol . 3 . dota dan dota 2 free , lol perlukan unlock yang memakan duit betul atau shell , x adil bagi semua pemain .

    BalasPadam
  2. Ha!! Ni lagi sorang.. nak hasut!

    BalasPadam