Isnin, 11 Jun 2012

AFA Malaysia 2012


Yargh! AFA Malaysia baru saja melabuhkan tirainya semalam. Apa tu AFA Malaysia? AFA ialah Anime Festival Asia. Dan ia telah melabuhkan tirainya malam tadi di Putra World Trade Centre Kuala Lumpur. Huhuhu..sebenarnya aku mahu pergi. Tetapi oleh kerana aku telah berpindah ke rumah sewa baru di Bandar Nusaputra ni, aku betul-betul sengkek. Jangankan kata hanya mahu pergi tengok-tengok sahaja dan tidak membeli, wang untuk perbelanjaan ke sana pun tidak ada. Huhuhu..

Harap-haraplah ia diadakan lagi pada waktu akaun bank aku sangat sihat. Hari ni pula  Danny Choo buat aktiviti Culture Japan Nightnya di Pavillion, 5 petang nanti sampai pukul 10 malam. Nak pergi ke tak. Dahlah jalan di Kuala Lumpur ni berselirat. Kalau pandu kereta aku boleh faham lagi jalannya. Tetapi kalau jalan motornya, memang pening. Arghh.. Ke kita naik KLIA Express sahaja?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan