Selasa, 11 Ogos 2009

Ninja Assassin



Fuyooh!! Aku dah tak sabar. Memang tak sabar! Inilah antara filem yang aku tunggu –tunggu bagi tahun ini selain Terminator Salvation, Revenge Of The Fallen, dan Wolverine The Origin (Satu pun dari filem-filem ni aku belum tonton), Ninja Assassin!! Tunggak utamanya ialah Rain (Artis Korea). Nak tengok trailernya, klik di sini. Setelah menonton trailernya, ia betul-betul mengujakan aku bagi peminat seni beladiri dan senjata-senjata purba yang penuh dengan keunikkan. Dalam filem ini Rain akan menjadi seorang ninja yang akan beraksi dalam dunia moden. Warrgahhaggrh!! Aku memang dah tak sabar! Huh…! Bilalah Malaysia nak buat filem-filem begini. Apa? Sifu dan Tongga? Cicakman? Bohsia? Maaflah, aku takkan sokong filem-filem Malaysia yang macam ni.

Aku sokong industri filem Malaysia, tapi aku tak sokong filem-filem Malaysia yang menciplak idea luar dan terjemah bulat-bulat, tiada keaslian, komedi bodoh, dan runtuh akhlak!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan